  • Data: 2005-06-22 09:36:41
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: flower [Wed, 22 Jun 2005 11:26:51 +0200]:

    > Nie. Natomiast mówi to coś o tych, którzy to prawo
    > reprezentowali.

    No dobra, to inny przyklad: nie powinnam sobie po jednym
    piwku wsiadac na rower i jezdzic po lesie tudziez calkiem
    pustym boisku w nocy w srodku zimy, bo moge za to stracic
    prawo jazdy :-) Tez wielce sensowne.

    Sluchaj, kwiatkow polskiego prawodawstwa jest od groma.
    I ja osobiscie pomysl robienia listy niebezpiecznych ras
    w momencie, kiedy wiekszosc agresywnych psow to zwykle
    kundle sa (mieszanki tych "niebezpiecznych") uwazam nadal
    za idiotyzm wyzszego rzedu.

    Tak sie problemu nie rozwiaze i tyle, nie wiem kto ta
    ustawe przygotowywal ale chyba w zyciu psa na oczy mu
    sie nie udalo zobaczyc.

    > Takie udowadnianie na siłę, kto tu rządzi. Nie spotkałaś
    > się z tym nigdy?

    Spotkalam :))) Kiedys jakis mlody gliniarz probowal mi
    dac mandat na, trzymaj sie, 500zl za oparcie nogi na
    lawce (srodek lata), z boku. Nawet ten drugi od niego
    z pary wygladal, jakby sie mial zaraz udusic ze smiechu.

    Aczkolwiek ja akurat z policja mialam zawsze bardzo dobre
    uklady i naprawde nie mam powodu po nich jezdzic. Ostatnio
    jeden mnie zatrzymal jak jechalam rowerem po chodniku
    kolo tej przecudnej sciezki rowerowej w ZG i chcial mnie
    pouczac ze tak nie nalezy. Ale jak go poprosilam, zeby
    mi pokazal jak przejechac ta sciezka kolo drzewa, ktore
    zajmowalo 90% sciezki, to tez sie obsmial i dal spokoj...
    A pare razy mi faktycznie pomogli. Lubie ich.

    Kira