  • Data: 2005-06-22 09:27:30
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Herbi [Wed, 22 Jun 2005 10:35:46 +0200]:

    > Czy to że pies spaceruje w kagańcu - świadczy o jego
    > 'cywilizacji' ??

    Nie. Skad Ci sie taka bzdura wziela?

    > Ło matko boska!!!
    > Kynolodzy by chyba dostali rozpuku po przeczytaniu Twojego
    > ostatniego zdania.

    Jak na razie nie dostaja, a kontakty z nimi miewam. Nie
    dostaja tez czkawki weterynarze, opiekuni w schroniskach
    i inni ludzie zajmujacy sie zwierzetami. Na razie to Ty
    jej dostajesz -- szklanke wody proponuje.

    > Z ludźmi jest tak samo prawda? Teoretycznie powinni być wszyscy
    > inteligentni, uczciwi itp.

    I teoretycznie gdyby zostali odpowiednio wychowani, to
    powinni wlasnie tacy byc. Ameryke odkrywasz jakas...?

    > Więc wszystko zależy od *danej* jednostki - prawda?

    Oczywiscie. A gdzies napisalam ze nie?

    > Nie mogę absolutnie zrozumieć, że jesteś zdecydowana położyć
    > swoja głowę, i twierdzisz że "za dobrze znasz psy" by potwierdzić
    > że zdarzają się psy które potrafią zaatakować człowieka.

    Proponuje doczytac do konca inny z moich postow w tym samym
    watku -- znajdziesz tam takie zdanie, ze jak pies agresywny
    to i kojec nie pomoze, zawsze cos wykombinuje.

    > Gdybyś miała racje - nie słyszelibyśmy co jakiś czas
    > o pogryzieniach ludzi, nawet śmiertelnych przez psy.

    Jak sie idiota bawi bronia, to sie postrzeli.
    Jak sie idiota bawi psem, to go pogryzie.

    Nadal nie widze tu nic odkrywczego.

    Kira