    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z groźnymi psami?
    Date: Wed, 22 Jun 2005 11:20:31 +0200

    Re to: flower [Wed, 22 Jun 2005 10:10:04 +0200]:

    > Nooo, gratuluję :-)

    ;)

    > No pewnie tak. Ale wierzysz w cywilizowane psy sprzedawane
    > z jakichś mieszanek gdzieś na bazarach i giełdach?

    W zasadzie to owszem, bo to czy pies sie ucywilizuje czy nie,
    zalezy wylacznie od sposobu jego wychowania. To czy kupiono
    go w hodowli, na bazarze czy zabrano ze schroniska zazwyczaj
    nie ma na jego 'cywilizowatosc' najmniejszego wplywu. O ile,
    rzecz jasna, nie jest to juz w momencie zabrania dorosly pies
    tylko szczenie.

    Kira

    PS. Wychowywalam sie z wilczurami, poteznymi kundlami ktore
    cholera wie czego mieszanka byly, psami znalezionymi, ze
    schronisk, przybledami. Jedyny, ktory mnie przez cale
    moje zycie ugryzl, to byl standardowy jamnik, wypieszczony
    i wypielegnowany przez wlascicieli, majacy caly czas do
    dyspozycji wlasny, duzy ogrod. Taki, co to "nigdy, nikogo,
    no cos Ty przeciez to oaza lagodnosci".