  • Data: 2005-06-22 09:19:11
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    flower napisał(a):

    > Zaraz zaraz. Mój pies nie dość że jest łagodny i potulny, to był na smyczy w
    > lesie. Ty próbujesz mi wmówić że może ugryźć na spacerze, ale bez
    > specjalnego powodu.

    Niczego nie próbuję Ci wmówić, tylko twierdzę, że każdy pies może ugryźć
    i nie należy z góry zakładać, że nie. Podałam nawet przykład,
    prawda? Bo ogólnie jestem za tym, żeby właściciel pieska pilnował
    swojego pupilka bez względu na jego wielkość, rasę, czy jej brak, czy
    też przekonanie, że mój piesek nie ugryzie. Mój też nie...
    A tak a`propo, coś Ty zrobił temu swojemu piesowi, że takie biegi sobie
    wyrobił i przed ludźmi ucieka?

    > Nie wiem, nie ja rozpocząłem kretyńskie udowadnianie co może jaki pies
    > zrobić, ja miałem konkretne pytanie.

    Ale troszkę nie od tej strony podszedłeś do tematu. Zacząłeś od awersji
    a zakończyłeś pytaniem, sam więc sprowokowałeś głupie uwagi :)