  • Data: 2008-11-24 18:46:25
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Nov 2008 18:11:59 +0100, Kamil K. napisał(a):

    > Nie bylem w miejscu zamieszkania bo, jak pisalem, wyjechalem do pracy na
    > okres wakacji.

    Jak mogłeś nie być w miejscu zamieszkania? Tam, gdzie aktualnie mieszkasz
    jest miejsce zamieszkania - nie ma nic wspólnego z miejscem zameldowania.

    > Po co mam sie przemeldowywac wyjezdzajac do pracy? Ludzie wyjezdzajacy
    > na truskawki do Niemiec tez to robia? ;) Chyba nie...

    A po co kupować oprogramowanie w sklepie, jak można pirata z internetu
    ściągnąć? Gdybyś pracował i został wysłany tam np. w delegację - tak,
    jechałbyś tam do pracy. W tym przypadku (tak zgaduję) jechałeś tam i "przy
    okazji" załapałeś się do pracy. Przemeldowanie powinno mieć miejsce,
    ponieważ takie mamy obecnie przepisy (nie twierdze, że szczególnie mądre...
    ale takie są). Fakt, że nie każdy spełnia tzw. obowiązek meldunkowy nie
    zwalania z odpowiedzialności za jego niedopełnienie.

    Wszystko było zgodnie z prawem - wezwanie wysłane na adres zameldowania.
    Nie mniej - współczuję sytuacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik