    From: Dariusz <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co to jest zabudowa zagrodowa ?
    Date: Tue, 29 Jan 2002 16:41:41 +0100

    Boguslaw Szostak wrote:

    > Pod zagrode ?
    Raz jeszcze.
    Jak jest pole, grunt rolny, to rolnik ma prawo do zbudowania bundynku
    mieszkalnego i gospodarskiego.
    Niestety Prawo Budowlane powoluje sie na zabudowe zagrodowa, ktorej
    definicja nie pojawia sie w innych aktach prawnych ( wyszukiwarka bazy
    prawnej sejmu daje wynik: nic nie znaleziono).

    Moze ktos znalazl w orzecznictwie sadu najwyzszego zdefiniowanie tego
    pojecia ?

    Mnie brak definicji nie przeszkadza, ale dla jednego zabudowa zagrodowa
    bedzie folwark, palac, a dla innego 2-izbowa chalupa.

    Jacek