  • 1. Data: 2002-01-27 21:41:00
    Temat: Co to jest zabudowa zagrodowa ?
    Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

    Pojawia sie to pojecie w Ustawie Prawo Budowlane
    ale nie znalazlem definicji na serwerze sejmowym prawa.
    A w wyszukiwarce Google pojawia sie "zabudowa zagrodowa" bardzo czesto.

    Gdzie mozna znalezc ustawowa definicje, bo potoczna jest znana,
    tak jak znana jest potoczna definicja zagrody.

    Jacek

  • 2. Data: 2002-01-28 08:03:08
    Temat: Re: Co to jest zabudowa zagrodowa ?
    Od: "asewr" <a...@i...pl>

    Użytkownik Dariusz <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@p...katowice.sdi.tpnet.pl.
    ..
> [...]
    >
    > Gdzie mozna znalezc ustawowa definicje, bo potoczna jest znana,
    > tak jak znana jest potoczna definicja zagrody.

    Niech zgadne .... cwiczysz prawo budowlane bo jestes
    wlascicielem kamiennicy i prawo to narzuca na ciebie rozne dziwne obowiazki
    a zabudowa zagrodowa jest zwolniona :-)

    Z. zagrodowa to zabudowa gospodarstwa rolniczego

  • 3. Data: 2002-01-28 14:15:33
    Od: "poreba" <d...@p...com>

    Użytkownik asewr <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a330r5$8pn$...@n...tpi.pl...

> [...]
    obowiazki
    > a zabudowa zagrodowa jest zwolniona :-)
    >
    > Z. zagrodowa to zabudowa gospodarstwa rolniczego
    Witam,
    Zabudowa zagrodowa -> przeznaczenie w miejscowym
    ogólnym/szczegółowym planie zag. przestrzennego
    "pod budownictwo zagrodowe" czyli NIE pod
    bud. mieszkaniowe jedno/wielorodzinne letniskowe
    NIE pod lasy i uprawy leśne, NIE pod uprawy rolne
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2002-01-29 15:21:22
    Od: "asewr" <a...@i...pl>

    [...]
> [...]
    > "pod budownictwo zagrodowe" czyli NIE pod
    > bud. mieszkaniowe jedno/wielorodzinne letniskowe
    > NIE pod lasy i uprawy leśne, NIE pod uprawy rolne

    no to pod co ?!

  • 5. Data: 2002-01-29 15:37:10
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "asewr" <a...@i...pl> wrote in message news:a36esu$93m$1@news.tpi.pl...
    > [...]
    >
    > no to pod co ?!

    Pod zagrode ?

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-01-29 15:41:41
    Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

    Boguslaw Szostak wrote:

    > Pod zagrode ?
    Raz jeszcze.
    Jak jest pole, grunt rolny, to rolnik ma prawo do zbudowania bundynku
    mieszkalnego i gospodarskiego.
    Niestety Prawo Budowlane powoluje sie na zabudowe zagrodowa, ktorej
    definicja nie pojawia sie w innych aktach prawnych ( wyszukiwarka bazy
    prawnej sejmu daje wynik: nic nie znaleziono).

    Moze ktos znalazl w orzecznictwie sadu najwyzszego zdefiniowanie tego
    pojecia ?

    Mnie brak definicji nie przeszkadza, ale dla jednego zabudowa zagrodowa
    bedzie folwark, palac, a dla innego 2-izbowa chalupa.

    Jacek