  • Data: 2019-07-14 23:10:45
    Temat: Re: Co ta matka robi w areszcie???
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.07.2019 o 22:27, Trefniś pisze:

    > Ale nawet domniemani zwolennicy PiS potrafią krytykować, że zajmują się
    > wierchuszką.
    > A obywatel najpierw trafia do Sądu Rejonowego - a tu nie ma zmian, a
    > każde potknięcie jest podsumowane "jest wręcz coraz gorzej".
    > I nie będzie lepiej, póki nie będzie zmian na szczycie.

    ale ale, SR to wierzchołek góry lodowej, a wiadomo jak zatonął Tytanik:)

    ja nie z Peace, ale im kibicuję w ich beznadziejnej walce z esbekami:)

    zmiana powinna być zasadnicza, czyli żadnego przekładania wokand,
    wokanda powinna się toczyć do wydania werdyktu przez sąd, tak jak to się
    robi w UK czy w USA:)
    --
    I love love