  • Data: 2019-07-14 23:59:37
    Temat: Re: Co ta matka robi w areszcie???
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2019 o 23:32 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale swiadek nie dojedzie, i co zrobisz ?
    > Nic - ktos mial pecha ? Prokurator lub oskarzony ?
    >
    > Dalej - w odroznieniu od USA u nas sad moze wlasne "sledztwo"
    > prowadzic i np ekspertyze zlecic. A to tez trwa.

    I to jest clou całego zamieszania, szkodnictwa PO.
    Sędzia ma dochodzić prawdy, a nie oceniać sprawność prokuratora/adwokata.
    Albo zasobność portfela oskarżonego.
    Bogaty będzie miał bardzo dobrego adwokata, który prokuratorem wytrze
    podłogę.
    A biedny nie wygra nawet ze słabym prokuratorem, za którym stoi budżet
    państwa.
    Słabo opłacony adwokat od biedy pojawi się czasem na posiedzeniu sądu...

    --
    Trefniś