  • Data: 2007-04-11 14:15:01
    Temat: Re: Co się do diabła dzieje z tym prawem i jego procedurami?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Castillon" <C...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:461cd3c3$0$13176$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Jeśli przekroczy ten termin - musi odesłac sprawe do Sądu Grodzkiego.
    > Tak

    musi nie musi, skoro policja nie musi to i oni nie musza to tylko ich
    dobra/zla wola jak pociagna to dalej

    > tez się stało: przekroczono terminy, spisano moje przyznające się
    > zeznanie
    > PO TERMINIE, zignorowano wole zapłacenia NATYCHMIAST, odesłano dokumenty
    > do
    > Sądu Grodzkiego.

    no to jednym slowem debile strzelili sobie gola do wlasnej bramki, co
    zupelnie mnie nie dziwi

    > Ten jednak jak to już opisywałem odrzucił rzecz cała na
    > bazie stanowiska TK.

    pytanie mam tylko jedno, rozumiem ze zupelnie nie podnosiles tego tematu,
    znaczy sie sad z wlasnej woli wskazal taki bubel, czy moze jak juz tam
    trafiles to wykazales ich glupote w tej materii?
    pytam tak z ciekawosci na wszelki wypadek

    > I dalej jak w opisie.

    kumam juz teraz ;)

    no to powodzenia w przepychankach