  • Data: 2008-12-14 00:24:50
    Temat: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Gru, 01:11, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
    > Użytkownik <i...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:825929a2-c213-40bf-8fb4-79e53898c1d0@
    p2g2000prn.googlegroups.com...

    > poza tym jak maja wyglądać negocjajcje co do ceny za emisje
    > ogłoszenia? skoro stacja telewizyjna wie że ma u niej wykupić reklame
    > to może żądać każdej ceny....
    >
    > Stacje chyba nie wymyślają sobie za każdym razem nowych cenników, ale mają
    > ustalone i mogą co najwyżej stosowac upusty. Tak mi się wydaję.
    > Pytanie czy długośc tych przeprosin jest ustalona?? Bo może dla oszczędności
    > szybko wygłosić trzysekundowe przeprosiny i taki czas wykupić. Jak stacja
    > nie będzie chciala przystac na takie coś, to już nie jego wina.
    >
    > Pozdrawiam Przemek

    właśnie nie ma czegos takiego jak cennik, albo inaczej cennik ma się
    nijak to rzeczywistych stawek (dużo nizszych), poza tym stacja takie
    specjalne ogłoszenie ma prawo inaczej potraktować (powinno taniej, ale
    jednak może uzasadnić że trzeba dużo drożej...) czy zapłacic 500 tys
    czy 200 tts to spora różnica - sam przedział jaki ustaliły media
    odnośnie rtego ile Ziobvro zapłaci pokazuje że stawki sa bardzo
    rozmyte.