  • Data: 2008-12-13 22:43:38
    Temat: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Gru, 23:25, i...@g...com wrote:
> [...]
    wiadomościnews:a8fd94d8-d8b9-4d13-90f4-e9e8009604fb@
    b38g2000prf.googlegroups.com...

> [...]
    >
    > poza tym jak maja wyglądać negocjajcje co do ceny za emisje
    > ogłoszenia? skoro stacja telewizyjna wie że ma u niej wykupić reklame
    > to może żądać każdej ceny....
    >
    > Najbardziej mnie interesuje czy można zaskarżyć taki absurdalny
    > prawomocny wyrok?
    >
    > (do tego kwota zadośćuczynienia ma sie nijak do kosztów emisji
    > ogłoszeń)
    >
    > pewnie i jest jakaś nagonka na Ziobro, moim zdaniem działania Ziobry
    > były jak najbardziej pozytywne - zwiekszenie dostępności do zawodu
    > adwokata, radcy, sędziego, ukrucenie stawek natarialnej mafii - to już

    chyba wyraz "ukrócenie" tak lepiej wygląda

    w sumie dobrze, ze padło na Ziobro bo będzie miał się okazję wykazać
    się jako były MS jak i gdzie "zaskarżyć" prawomocne orzeczenie.
    uważam że ten wyrok prawomocny jest powalony - i pokazuje oderwanie
    skladu orzekajacego od rzeczywistości, mogliby też nakazać reklamę w
    kosmosie - ten wyrok pokzauje niezawisłość od rozumu :)