    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co sądzicie o nowych kompetencjach policji?
    Date: Fri, 29 Jun 2007 13:26:57 +0200

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ciekawe, kiedy pojawi się pierwszy przypadek wzajemnego zatrzymania
    > dwóch policjantów, którzy się wzajemnie sprowokują ;->

    ale powiedz jak mozna kogos zachecac do popelnieia przestepstwa (kogos
    kto moglby tego nigdy nie zrobic gdyby nie zostal zachecony) po to by
    pozniej za to pociagnac go do odpowiedzialnosci. Przeciez to nieludzkie.
    nie jest to przypadkiem sprzeczne z jakimis nadrzednymi przepisami ?
    Ja rozumiem prowokacje w posatci podszycia sie np pod 12 latka i
    prowadzenie rozmow (bez zachecania) w nadziei ze inicjatywa (przekazania
    fotek np) wyjdzie od tego kogos. Wtedy rzeczywiscie mozna mowic o
    wylapywaniu 'pedofilow'.

    p.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.