  • Data: 2007-06-29 11:28:20
    Temat: Re: Co sądzicie o nowych kompetencjach policji?
    Od: "r...@y...co.uk" <r...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:

    > http://wiadomosci.onet.pl/1562827,11,item.html
    >
    > Nie żebym bronił zboczeńców, ale czy takie wpuszczanie ludzi w maliny nie
    > jest przegięciem? Teraz jak tylko wejdę sobie na czat, rzuci się na mnie
    > stado gorących 12-latek (czyli policjantów) czekając, aż napiszę coś
    > niewłaściwego? Ciekawe czy przynajmniej mundurowi znają prawo i będą się
    > podszywać pod małolaty mające nie więcej niż 14 lat czy może pogawędka z
    > jakąkolwiek poniżej osiemnastki to już dla nich pedofilia.

    Nigdy nie bywam w takich miejscach i kompletnie nie wiem jak wygląda
    proceder pedofilski. Więc może tak trzeba.

    Moje wątpliwości budzi fakt, czy kontrolą będą objęci policjanci wykonujący
    takie czynności. Gdyby jakiś pedofil chciał bezkarnie działać to pewnie
    zatrudnił by się w Policji.

    No chyba, że będą rekrutować w drodze losowania.

    --
    robertp_chamber(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
    robertp_chamber(at)yahoo.co.uk is spamer