  • Data: 2007-06-29 11:20:37
    Temat: Re: Co sądzicie o nowych kompetencjach policji?
    Od: "AdamW" <A...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mój syn (8 lat) i jego koledzy (8-12lat) poznają się w necie z rówieśnikami,
    piszą ze sobą, mam nadzieję że po drugiej stronie oprócz prawdopodobieństwa
    napotkania zboczonego pedofila nie znajdzie się teraz policjant chętnie
    wyciągający jakieś informację od dzieciaka. Ciekawe też czy taki policjant
    podszywający się pod 8 letnią dziewczynkę i proponujący memu synowi np.
    pocałunek - czy to nie jest już pedofilia z jego strony? - bo ja rozumiem
    że ci policjanci podszyci pod dzieci będą pisać z dziećmi tropiąc rzekomych
    pedofili - ale jak się okaże że piszą z dziećmi?
    Wychodzi na to że teraz na czatach nastolatków będą siedzieć głównie
    podszyci i pedofile i policjanci. Boże uchroń nasze dzieci od tego
    towarzystwa.
    Uchwalać jest łatwo, gorzej jest myśleć...

    PS Proszę naszych posłów by uchwalili żeby cały rok temperatura powietrza
    nie spadała poniżej 19stopni i w dzień świeciło piękne słońce.