  • Date: Fri, 13 Jul 2007 15:28:28 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co można zrobić ze złośliwą sąsiadką ?

    On 2007-07-12 14:50, F.H.U. CompNet wrote:

    > Bo w analogicznej sytuacji - tzn. jak meldowałem żonę i dzieci - okazało
    > się, że była wzywana ona i pozostali spadkobiercy zarówno mojej jak i jej
    > połowy - na wynik końcowy jej sprzeciw nie miał wpływu, ale okazało się, że
    > wszyscy uprawnieni musieli byc przynajmniej powiadomieni o przebiegu
    > postępowania o zameldowanie. Tzn. ona nie będąc właścicelem NICZEGO również
    > musiała być powiadmoiona. Jeżeli nie znasz tych przepisów to się nie
    > wypowiadaj proszę...

    Dość nietypowa procedura biorąc pod uwagę, że zameldowanie jest
    czynnością materialno-techniczną, a zatem nie występują w niej strony.
    Kiedy była taka procedura? [Przepisy w tej materii były ostatnio
    nowelizowane w związku z orzeczeniem TK].

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do