  • Data: 2007-07-13 13:40:05
    Temat: Re: Co można zrobić ze złośliwą sąsiadką ?
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-07-12 20:58, Robert Tomasik wrote:

    > Zameldowanie nie ma tu nic do rzeczy i jest konsekwencja faktycznego
    > pobytu pod tym adresem. Pytanie, na jakiej podstawie ta kobieta tam
    > mieszka? Skoro bez podstawy prawnej, to wezwać do opuszczenia
    > bezpodstawnie zajmowanego lokalu.

    To jest, jak wynika z pierwotnego postu, żona współwłaściciela
    nieruchomości, cytując:

    > Zaznaczam, że jestem właścicielem swojej połowy domu i działki, natomiast
    > w/w nie są i nigdy nie będą włascicielami swojej części - na dzień
    > dzisiejszy właścicielem jest nasz wspólny (tzn. mój i jej chłopa) przodek.

    Przodek zapewne zmarły, skoro nie pojawia się w dalszych rozważaniach.
    Zatem kobieta mieszka na podstawie art. 28[1] krio, a mąż tej kobiety
    mieszka na podstawie art. 206 kc w zw. z art. 1035 kc.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)