  • Data: 2007-12-18 15:25:32
    Temat: Re: Co mozna kupic na firme.
    Od: Tiamat <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ps. A nie mowilem ze temat smieszny poniewaz wszystko mozna uzasadnic,
    prawda. Myslalem nad tym troszke wydawalo mi sie ze jedyna rzecza jaka
    nie da sie kupic jest vibrator dopochwowy dla Pan. Okazuje sie ze moze
    on pelnic w firmie szczegolnie jednoosobowej w domu doskonala forme
    relaxu w przerwie, ktora pozytywnie wplywa na dalsza prace i zarobki.
    Nawet filmy porno, jesli jestes grafikiem i dajmy na to pracujesz
    aktualnie nad elementem mocno erotycznym ,szukasz inspiracji kupujesz
    film porno na firme.
    Do tej pory nie zmalazlem rzeczy ktorej nie dalo by sie uzasadnic, z
    mniejsza czy wieksza dawka humoru.

    Ale mnie interesuje czy gdzies jest jakas rozpiska/prawo, ktore
    dokladnie okresla co mozna kupowac a co nie, czy tez pozostaje to w
    wolnej kwestii jak wyzej?.

    Pozdro.