  • Data: 2007-10-10 18:37:11
    Temat: Re: Co moze patrol policji?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fegqs8$o2p$1@nemesis.news.tpi.pl nadir <h...@o...gov>
    pisze:

    > To jak sie juz ponabijasz, to zechciej odpisac na to co napisalem, a skoro
    > nie masz zamiaru wymienac ze mna pogladow to nie rob tego
    > faktycznie.
    No dobra.
    Tu news:feft0r$pbq$2@news.dialog.net.pl o 14:43 napisałem:
    <autocit>
    Nie ma sensu wymyślać coraz to głupszych sytuacji typu DR pokażę, a polisę
    OC nie, czy też (może nawet jeszcze durniejsze) kontrola drogowa pustego
    pojazdu.
    </autocit>
    Nie mija nawet godzina i o 15:36 w poście
    nastepną wymyśloną (tym razem przez ciebie) równie mądrą sytuację:
    <cit>
    Czyli jak w moim prawidlowo zaparkowanym samochodzie bez dokumentow i
    kluczykow bedzie siedzial moj 15-to letni syn, to samochod mi odcholuja
    za brak OC a syna zamkna profilaktycznie na 48h, bo moze ukradl ten
    samochod?
    </cit>
    Jakbyś po prostu nie czytał wątku.
    Odpowiedź (tzn. moją odpowiedź) na swoje pytanie łatwo znajdziesz w moich
    postach, nie chcę się powtarzać.

    --
    Jotte