  • Data: 2008-06-18 19:02:06
    Temat: Re: Co mnie gryzie, odcinek 1 :)
    Od: Marcin <can_d@o|xygene|2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tmk wrote:
    > U?ytkownik <b...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    a.googlegroups.com
    > ...///ciach
    > Jezeli ktos dojdzie jak w orange p?acac abonament pozby?sie niechcianych
    > rekamowych sms to stawiam piwo.
    > Tylko niech to nie wymaga walki s?dowej, zespo?? dobrych adwokat? itp.

    Mi udało się i to nawet bez pisemnej postaci zgłoszenia. Zadzwoniłem do
    BOKu i poprosiłem o wyłączenie smsów z reklamami, właśnie w Orange
    (abonament). Od zgłoszenia do wyłączenia minęły jakieś 2-3 tygodnie, nie
    powiem, ale skutecznie i raz na zawsze problem został załatwiony jakieś
    1,5 roku temu - obym nie zapeszył ;)

    btw, była to jedyna sprawa w związku z którą zapłaciłem za połączenie z
    BOKiem (stwierdziłem, że mimo wszystko to ja mam do nich sprawę), bo
    przy wyjaśnianiu każdej awarii z ich winy proszę o oddanie mi złotówki
    (tyle chyba to kosztuje) za połączenie, bo to ich wina przecież i mimo
    częstego zdziwienia ze strony obsługi zawsze po krótkim tłumaczeniu
    oddają mi kasę.

    Marcin