    From: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mi przysługuje a co nie?
    Date: Wed, 20 Aug 2008 21:32:43 +0200

    > No i teraz pytania:
    > 1. Czy umowa ot tak sobie wygasa i 01.09.2008 mam nie przychodzić
    > do pracy, czy jest wymagana pisemna informacja pracodawcy o nie
    > przedłużeniu (nie podpisaniu nowej umowy)?

    Tak i nie. Jesli dnia poprzedniego nie podpiszesz umowy, to nastepnego
    nie musisz przychodzic do pracy. W ogóle już nic nie musisz. Ale jesli
    umowicie sie chociaz na gębę ze będzie umowa, to mozesz przychodzic. Ale
    jesli to na gebe ... to lepiej zebys miał na to swiadkow.

    > 3. W umowie mam zapisany okres wypowiedzenia 14 dni, nawiązując do
    > pytania 1. czy obecna umowa musi zostać wypowiedziana przez jedną ze
    > stron, czy wygasa i okres wypowiedzenia nie ma tu znaczenia?

    Wygasa.

    > 4. Jeśli 01.09.2008 roku zjawię się w biurze i bezpośredni
    > przełożony ?dopuści mnie do wykonywania obowiązków? to z automatu musi
    > podpisać ze mną nową umowę?

    Nie, pracujesz za darmo. Byc moze wygrasz w sądzie ewentualną wypłatę za
    te dni, ale lepiej nie zjawiaj sie w pracy, jesli nie masz umowy.

    --
    Krzysiek, Kraków