    From: "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co mam zrobić
    Date: Fri, 19 Nov 2004 13:59:55 +0100

    > No właśnie. Byłym członkom PZPR nic nie zajęli, jak ustalono przy okrągłym
    > stole, a Pani Ola przez 10 lat powinna, jak z tego wynika, pracować za
    > granicą, ponieważ polityka rządu bazującego na byłych członkach PZPR i
    > afery
    > doprowadziły ją (nie tylko) do stanu nie posiadania niczego poza
    > zadłużeniem
    > w postaci weksla na 10,000.00 zł
    >
    > Pozdrawiam Panie,
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    ROTFL

    Panie doktorze z zachodu i polski magistrze jednocześnie. Nie wiem z czego
    wynikają Pańskie wypowiedzi, lecz chciałbym zwrócić uwagę iż jest to
    ogólnodostępna grupa dyskusyjna. Na jej forum można uzyskać wiele ciekawych
    informacji, jednakże trzeba umieć się nią posługiwać. W danym wątku
    netykieta nakazuje pisać na temat, z czym jak widze ma Pan poważny problem.
    Ja już pojęcia nie mam czy to umyślne trollowanie czy jakieś głęboko
    zakorzenione frustracje związane z PZPR. Lecz jeżeli temat ten tak bardzo
    Pana intryguje to prosze rozpocząć nowy wątek np. "Ale to PZPR niedobre
    było" i tam umieścić wszelkie swoje refleksje i wnioski. Pani Ola ma poważny
    problem i nic niewnoszące, demagogiczne wypowiedzi napewno jej nie pomogą.
    Jest prosta zasada nie masz o czymś pojecia, to nie wypowiadaj się o tym.
    Polecam Panie magistrze, doktorze i Bóg wie co jeszcze i odrobine
    samokrytyki i zrozumie nia innych, bo niestety wszelkie pana wypowiedzi nie
    wybijają się ponad poziom porywających przemówień Leppera. Smutne ale
    niestety prawdziwe. Polecam zasiąść w szeregach Samoobrony ponieważ widzę,
    że nie potrafi Pan uargumentować swoich wypowiedzi więc w ramach obrony
    próbuje Pan ośmieszać innych co wybitnie kojarzy mi się z tym ugrupowaniem.

    Zdecydowanie NIE pozdrawiam

    Maciej Grochowski