  • Data: 2004-11-19 20:33:05
    Temat: Re: Co mam zrobić
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cnkmkp$lf5

    no dobra, miałam już nic nie pisac w tym wątku ale skoro napisał pna o sobie
    to napiszę co myślę

    nadal twierdzę że nie mamy żadnych podstaw żeby wyciągać tak daleko idące
    wnioski
    NIE WIEMY dlaczego pani Ola ma to zobowiązanie
    równie dobrze możemy założyć że chciała poszalec, pozwiedzac świat i dlatego
    zadłużyła się w banku X
    Pani Ola pewnie już dawno przestała śledzić ten wątek bo wypowiedzi nie
    dotyczyły jej pytania

    ja się w pracy spotykam z różnymi przypadkami wpadania w doły finansowe lub
    prób wpadnięcia w nie i moge pana zapewnić że jest grono ludzi którzy
    kompletnie nie zastanawiają się nad tym w jakie kłopoty finansowe chcą się
    wpędzić, chcą brać duże kredyty żeby coś tam kupić czy zrobić a nie mają
    żadnego wyobrażenia o tym w jaki sposób potem go spłaca. Pół biedy jeśli
    starają się o taki kredyt i go nie dostaną, pokrzycza, pozłoszczą się i po
    problemie. Tylko że są tacy co jakimś cudem dostaną to co chcieli i wtedy
    dopiero jest problem.

    > Ja się domyślam, ponieważ jestem na progu podobnej sytuacji. Posiadam
    dobrą,

    Współczuję panu tych problemów finansowych.
    Nie będę się wypowiadać w sprawie pana decyzji dotyczacych zatrudnienia,
    dojazdów i brania kredytów. Moj komentarz na nic się panu nie przyda bo to
    JUZ się stało.
    Zgadzam się z panem że zaoszczędzenie czegoś z wynagrodzenia jest dla
    pracujących w naszym kraju bardzo często niemożliwe.
    Nie wiemw jakim banku pobierają panu tak wysokie oprocentowanie ale mogę
    poradzić żeby zwrócił się pan pisemnie o obniżenie oprocentowania. Bo to
    oprocentowanie które pan podaje już dawno zasłużyło na obniżenie. No chyba
    że podpisał pan wieloletnią umowę na stałe oprocentowanie ale nawet w takim
    przypadku można spróbować je obniżyc.
    Wiem, że ludzie wyjeżdzają z Polski bo tu nie mają perspektyw. Równie dobrze
    pan też mógł opuścić ten kraj. Może było by to lepsze rozwiązanie niż
    żalenie się na afery polityków i rządu.
    Nie wiem jak pan ale ja słysze nie tylko o aferach PZPR czy członków SLD.
    Politycy z innych ugrupowań też nie są wszyscy czyści. Tylko że to temat do
    innego wątku.

    Aga