  • Data: 2012-10-28 10:25:41
    Temat: Re: Co lepsze ?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-27 15:46:03 +0000, medea <x...@p...fm> said:

    > No ale jak ma stwierdzić, czy mu odpowiada?

    To przecież oczywiste?

    > Chyba musi się oprzeć na informacjach zawartych w ofercie?

    I tu cię mam.
    A masz w tej ofercie te informacje, na których ci zależy?

    > Zakładam, że Pan Zbyszek nie miałby teraz pretensji, gdyby w ofercie
    > był podany czas realizacji np. 30 dni.

    A ja, po latach czytania tego, co ludzie wypisują w internecie (plus po
    paru latach intensywnego udzielania się na Café Allegro) i jak
    regularnie przedstawiają nieprawdę, zarzekając się, że zły to był ten
    drugi, nie założyłbym się, że Pan Zbyszek zauważył, przeczytał czy
    zrozumiał w takiej sytuacji.
    Nie znam Pana Zbyszka, więc nie będę ryzykował.
    :-)

    --
    Bydlę