  • Data: 2006-11-16 19:17:20
    Temat: Re: Co jest ważniejsze w przelewie bankowym?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    stern napisał(a):

    > do tej pory miałem wrażenie, że przepisy k.c. maja bardzo praktyczne
    > zastosowanie we wszystkich sprawach cywilnych ;)

    Bardzo proszę czytać dokładnie, to co napisałem...
    Z mojej wypowiedzi dokładnie wynika pytanie, czy przepisy k.c., które
    przedstawiłeś, a to art. 356 k.c. i 451 k.c. mają praktyczne
    zastosowanie do udzielenia odpowiedzi na pytanie, czym powinna się
    kierować osoba przy zaksięgowaniu przelewu - tytułem wpłaty, czy
    osobą od której taki przelew otrzymała????

    Pzdr.