    From: "Sky" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co im mozna zrobić '2'
    Date: Tue, 20 Dec 2005 18:18:22 +0100

    wiadomości news:43a82ed9$1@news.home.net.pl...

    > Nie. Wypatruję płotów.

    > Moja paranoja, choć troskliwie ją hoduję (przydaje się w ruchu drogowym
    > ;) ) jest tycia w porównaniu z kolosem będącym twoją głupotą.

    > Tak się nieszczęśliwie składa, że piszesz brednie.

    Tak się składa że w polskich górach 90% ogrodzeń stawianych z daleka od
    zabudowań to ogrodzenia hodowlane, używane sezonowo w celu uniemozliwienia
    rozłażenia się umieszczanych tam zwierząt. Wykazujesz się podstawową
    niewiedzą na temat mentalności społecznej i kultury rolnej naszych górskich
    regionów. A wiem to bo temat był przedmiotem moich studiów kierunkowych.
    Spróbuj te fakty podważyć! ;P

    Jesteś jak typowy -walczący o każdą piędź swego "terytorium"- mieszczuch z
    wielkiego miasta którego interesuje tylko koniec własnego nosa i ową swoją
    mentalność chce wcisnąć /widzi/ wszędzie gdzie tylko mu to wygodne. Niestety
    taką butą i przekonaniem o własnej nieomylności jest skażonych wiekszość
    ludzi zajmujących się w Polsce/i nie tylko/ prawem.

    I jak to się ma do owych moich rzekomych "bredni"? Nijak. Natomiast ma się
    znacząco do obalenia twojego wniosku że owe ogrodzenia w górach to ewidentne
    dowody na wyrażenie woli właściciela terenu na temat poszanowania jego
    własności.

    > Ogrodzenie właśnie oznacza "To jest moja ziemia i nie życzę sobie, żeby
    > ktoś się po niej szwendał".

    Wobec powyższego -bzdura.

    > I wniosek taki wysnułeś na podstawie tego, że nie włażę komuś na cudzy,
    > ogrodzony teren? Fascynujace.

    Wniosek taki wysnułem z rodzaju porównania jakiego użyłeś -bowiem każdemu
    jest najbliższa koszula ciału... ;P

    > Czy wg. ciebie niechęć do kradzieży z włamaniem oznacza z kolei
    impotencję?

    To jesteś jeszcze na dodatek impotentem?! ;P

    > Tak, ciapulku, tak. Oczywiście. Najpiękniejsze masz ubranie, a jak coś
    > powiesz... to już powiesz!

    W odróżnieniu od twoich wywodów o celu stawiania w górach ogrodzeń -to
    raczej widać wiem co mówię... ;P
    A po określeniu jakiego na mnie użyłeś możnaby sądzić że jesteś jeszcze na
    dodatek coś ala homo-niewiadomo. ;P Że sobie na mały żarcik pozwolę -chyba
    ze zgadłem! ;)

    > Ponownie odpowiadam: nie po terenie, którego posiadacz sobie tego nie
    życzy.

    Ponownie więc zapytam -skąd wiesz że sobie nie życzy -skoro go nie zapytasz
    osobiście -jeśli owo ogrodzenie w polskich górach ewidentnie -jak ci
    dowiodłem- o żadnej woli "odgrodzenia się" od ludzkiego "bydła" nie
    świadczy!? ;)

    Więc jednak paranoja...jak każda oparta na mylnym wyobrażeniu o
    rzeczywistości /w tym wypadku -ogrodzeniowej/ ;P