  • Data: 2005-12-04 16:31:07
    Temat: Re: Co? dla solidaryzuj?cych się z pielęgniarkami :-(
    Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dmv4qe$a9k$3@inews.gazeta.pl...

    > nie zostal wsadzony a przylozony od wewnetrznej strony, caly czas byl
    > trzymany w reku.

    Wiesz co? Nie widziałam tych zdjęć, ale dla mnie nie ma to żadnego
    znaczenia czy dzieciak był włożony do kieszeni czy tez tylko przyłożony
    od wewnętrznej strony... Pielęgniarka jest w szpitalu po to (miedzy
    innymi) żeby wykonywać swoje obowiązki a zabawa dziećmi chyba do nich
    nie należy. Dzieci to nie zabawki! A jak chciała mieć pamiątkową fotkę,
    to niech jedzie do Zakopanego i się z misiem sfotografuje.
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********