  • Data: 2005-12-04 17:08:00
    Temat: Re: Co? dla solidaryzuj?cych się z pielęgniarkami :-(
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tylko nie pisz mi zaraz o zarazkach, bo ja nie chwale nieodpowiedzialnego
    > ich zachowania, ale do bandytyzmu
    > to droga daleka.

    1) 5-letnie dziecko zrzucajace drugie dziecko w zabawie z pietrowego lozka
    moze nie wiedziec co robi.
    2) Dorosly - wie.

    1a) Bezmyslny pies nie wie, czym jest zabawa przy uzyciu "wczesniaka" i moze
    nim sobie "popodrzucac", myslac ze to kawalek mieska do zabawy.
    2a) Pielegniarka - wie. (Albo raczej: musi wiedziec).

    W sytuacji pierwszej nie jest to karalne, bo nie ma kogo ukarac. W sytuacji
    drugiej zarowno moralna jak i karna strona sytuacji jest zgola inna.
    Pielegniarki wiedza, co dorosli ludzie przenosza na dloniach, wiedza o
    skutkach zwyklego dotyku i ryzyku wyjmowania dzieci z inkubatorow, nie bede
    zreszta strzepil ozora... wszystko juz bylo opisane.

    Teraz, Przemku, napisz sobie przypadek 3a), w ktorym opisz swoje zachowanie
    i kontestacje wyjatkowo oczywistych w tym swietle wnioskow co do zachowania
    tych .........., ktore dumnie nazywasz pielegniarkami.

    Ale juz nie dla mnie.

    PLONK

    Tiger