  • Data: 2020-11-01 23:31:07
    Temat: Re: Cmentarz
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-01 o 19:39, Michal Jankowski pisze:

    > Zaraz tam zamknąć:
    >
    > https://bi.im-g.pl/im/5e/3d/19/z26464862V.jpg
    >
    > Ale nie wiem, czy wypuszczają. :)

    Widzę, że brama zamknięta i stoi nieugięty pan w żóltej kamizelce. Może
    za parę zł. wpuści, ale czy wypuści to będzie zależało od jego humoru chyba.

    Jeszcze trochę to i toalet będa pilnować. Nad Auchanem pietro wyżej jest
    toaleta, ale zaryglowana. Jest tam też przyychodnia lekarska i zamknięta
    . Kontakt tylko przez telefon i e-maila. Do toalety w przychodni ni
    diabła nie wpuszczą. W carrefourze jest otwarta elegancka toaleta, ale
    to raczej daleko. Tak sobie myślę, że z dnia na dzień będzie coraz
    gorzej i wojsko będzie toalet pilnować ;-)

    Z tym zdjęciem kojarzą mi się koncerty (głupie skojarzenie, ale)
    zespołów zagranicznych w Kongresowej czy na Torwarze. Tłum ludzi bez
    biletów pod bramami i co jakiś czas wpuszczali, bo mieli dobre serca, a
    bilety były bardzo drogie, szczególnie dla nastolatków. Moja
    siostrzenica "diabelica" wszędzie i zawsze weszła, a potem opowiadała.
    Pomyślałam sobie, co, ja mam być gorsza od Kaśki? Wzięłam córke i
    pojechałyśmy na Torwar. Występ Modern tolking. Długo nie stałyśmy u
    "wrót".Wpuścili nas za darmo.
    Na tym Torwarze kurz, smród, zapach potu. Brak klimatyzacji.
    Wepchnęłyśmy się z córka na początek, ale w tym tłumie normalnie
    zaczynałam się dusić z braku powietrza. Wyszłyśmy przed zakończeniem
    koncertu nie bardzo smutne z tego powodu bo co to za przujemnośc oglądać
    pajaca z nowa żonką-śpiewającego z playbacku (nie wiem czy dobrze
    napisałam playback). Koncert to powinien byc koncert, a nie udawanie, że
    się śpiewa.
    Nie na temat napisałam, ale jakoś dziwnie mi się te bramy skojarzyły.

    Teraz w telewizji koncert na cześć ś.p Lipki. Maryla Rodowicz tak
    stękała, że nie mogłam tego słuchać, Umiński to śpiewal tak jakby miał
    jakąs rurke w gardle. Ogólnie kompromitacja. Jeden jedyny,
    niepowtarzalny Krzysztof Cugowski pięknie jak zwykle zaśpiewał.

    --
    animka