    From: "Psot" <p...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cisza i plakietka
    Date: Sat, 8 Oct 2011 17:22:29 +0200

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j6pp5v$3hv$1@inews.gazeta.pl...

    > Co więcej - jeśli będą to kobiety, to mogą w ten sposób eksponować płeć i
    > sugerować głosowanie zgodnie z parytetem!

    > Uff...

    > Gdzie jest ten zapis o znaczku?

    > <http://pl.wikipedia.org/wiki/Mąż_zaufania>

    > Nie, zakłócasz spokój, ale zupełnie inny.
    > I jest to niekaralne, choć często leczone.
    >
    > --
    > Bydlę

    Cycki się ma i nie da rady jej wyrzucić na śmietnik,nazwę parti w lokalu
    wyborczym sie eksponiuje, reklamuje, lub straszy..Dla mnie to jest
    straszenie. Faszyści straszyli i eksponowali wszędzie swoje symbole, teraz
    PIS pozorując pilnowanie [a kto ich będzie pilnował jeśli dostali dokładne
    instrukcje jak się fałszuje wybory!?!] straszą wyborców i reklamują swoje
    ugrupowanie biorące udział w wyborach! Ten sposób już poznałem z
    dyktatorskich zapędów "jedynych słusznych ugrupowań"

    Nie zgadzam się z istnieniem symboli partyjnych w loakalach wyborczych ! Nie
    zgadzam się , aby "męzowie zaufania" mieli znaczek partyjny na klapie w
    lokalu wyborczym !
    Lokale wyborcze są bezpartyjne i wolne od agitacji! Każde pokazanie się z
    napisem PIS traktuję jako zamach na moją wolność ..nawet jeśli mnie za to
    zamkną będę tak głosił do upadłego...

    Psot