    From: "Psot" <p...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cisza i plakietka
    Date: Sat, 8 Oct 2011 16:05:37 +0200

    news:j6p5t6$a6g$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Psot" <p...@T...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skąd ta informacja i na ile jest pewna? Na jakim obszarze ma ta grupa
    > działać?

    Pod płaszczykiem "mąż zaufania" mogą eksponować nazwę parti w lokalu
    wyborczym , czyli PIS ! To przeczy mojemu pojęciu prawa i prawa wyborczego
    !Jeśli jest jakiś "mąż zaufania" to jaki jest powód aby reklamował PIS
    poprzez wizualny symbol na klapie? Po wtóre : Nie rozumiem co oznacza "mąż
    zaufania" ..Dla mnie to nie będzie mąz zaufania tylko być może goguś który
    dostanie instrukcje jak fałszuje się wyniki wyborów i nie wiadomo jak tę
    instrukcję "łamania prawa" potraktuje. Czy do pilnowania [aby łamania prawa
    nie było], czy jako wytyczne dla jedynej słusznej reklamowanej na
    plakietce...Za komuny komisarze pilnowali wszystkiego...Wyborów też ...Ale
    nie mieli reklam komunistycznych na klapach..

    Moje wypowiedzi trącą zakłóceniem ciszy wyborczej. Ale nie ! Ja tylko się
    wypowiadam o PIS które ma prawo w ciszy wyborczej istnieć !.

    Psot