    From: Szerr <s...@g...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciężka dola wychowawcy kolonijnego
    Date: Wed, 19 Jul 2006 11:06:54 +0200

    Dnia Wed, 19 Jul 2006 10:32:47 +0200, Orka w wiadomości
    <news:e9kqpo$l64$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    Ja nie neguję twoich osobistych doświadczeń, ale fakt, że mówiła ci tak
    samo komendantka obozu, nie jest żadnym argumentem na prawdziwość artykułu.

    > Nie uważam, żeby była to kaczka dziennikarska, bo autor artykułu
    > sobie tego raczej nie wymyślił.

    Owszem, autor powtarza niesprawdzone plotki bez znajomości rzeczy.

    > Przytaczanie tu paragrafów nie jest w tej chwili konieczne, bo osoba jadąca jako
    > wychowawca, na drugi koniec Polski, nie bierze ze sobą grubych kodeksów i nie ma
    > jak sprawdzić ani zweryfikować tego, co wmawiają "władze" czy organizatorzy koloni.

    Twoja argumentacja mnie zadziwia. Po pierwsze jesteśmy na grupie prawnej,
    po drugie rozstrzyganie o odpowiedzialności odbywa się PO turnusie, po
    trzecie ta wiedza ci nie zaszkodzi, bo następnym razem nie dasz sobie
    wmówić głupot, możesz też powiedzieć jeżdżącym na kolonie znajomym, jaka
    jest prawda na ten temat.

    --
    Sz.