  • Data: 2024-09-27 18:44:48
    Temat: Re: Ciekawostka parkingowa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Sep 2024 17:43:59 +0200, Shrek wrote:

    > I analogicznie jak się komuś w policji nie podoba to niech zostanie
    > informatykiem, cieślą zbrojarskim albo kulczykiem:P

    > Bo trzeba na łeb upaść żeby tam iść. Cała ta organizacjia opiera się na
    > tym, że masz ślepo słuchać kolesia nad tobą, który jest nad tobą bo był
    > bardziej bezwzględny od innych kolesi.

    No i tu wracamy do podstaw ekonomii - ile musieliby ci zaoferować,
    żebyś zechciał policjantem zostać ? :-)

    Ale nie muszą aż tyle, jeśli znajdą tanszych chętnych :-)

    > Bo ja wiem - lekarzy brakuje mimo że zarabiają dobrze:P

    Minister limity studentów wyznacza, a paszportów nie zabiera :-)

    ale chyba juz jest konkurencja na prywatnych uczelniach.

    czanie-nielegalnych-wyscigow-duza-akcja-policji-st77
    58094

    > To już poł roku będzie... Oni się co sobotę ścigają i wcale się z tym
    > nie kryją.

    I co sobotę blokują jakąs warszawską arterię?
    Toż przecież nawet przypadkiem policja się napatoczy ...

    J.