  • Data: 2008-06-02 11:44:37
    Temat: Re: Ciekawostka - laptop wjeżdża do USA - winny domyślnie.
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on 2 Jun 2008 11:08:57 +0200,
    januszek <j...@p...irc.pl> screamed:

    > No tak ale jak się jest dajmy na to terrorysta to kupuje sie w NC w
    > sklepie laptopa, podlacza do Sieci i sciaga co tylko sie chce ;) Sens
    > tego sprawdzania danych na granicy, hmm... Chyba ze Oni szukaja czegos
    > bardzo konkretnego o czym my nie mamy bladego pojecia,

    Ja nie wyobrażam sobie zgrywania 200GB dysków na lotnisku. Ile trwałby
    ten proceder dla wszystkich pasażerów z laptopami?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 13:43:46 user up 11726 days, 1:38, 1 user, load average: 0.05, 0.01, 0.93 ]

    This login session: $13.76, but for you: $11.88.