  • Data: 2008-06-03 12:09:13
    Temat: Re: Ciekawostka - laptop wjeżdża do USA - winny domyślnie.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a) :

    > Dobra, jak chodzi o to że prosciej "wyczyścić" dysk tak jak opisujesz,
    > to ja się zgadzam :)

    Może tylko trochę czasu potrwać.

    > Nawet wiem jak to ugryźć. Tylko dużej ilości RAMu wymaga.
    > Wirtualna maszyna, koniecznie OpenSource rzecz jasna :)
    > I (niestety) nie powinna robić jednej rzeczy, którą znane mi emulatory
    > robią: zapisywać elementów konfiguracji *gdziekolwiek* poza własnym
    > dyskiem wirtualnym...

    Dysk wirtualny na dysku HDD może zostawiać ślady. Lepszy dysk
    wirtualny w RAM. Czyli ani grama dysku HDD. System uruchamiany z
    CD. I działający w RAM. Gorzej jak nastąpi awaria łączy do
    Internetu i przez wiele godzin nie będzie dostępu. Wtedy cała
    nasza praca może ulecieć wraz z resztą ulotnej pamięci RAM. Że
    nie wspomnę o zawieszeniu systemu, choćby i to był Linux.
    Ale to wszystko wymaga już pewnej wiedzy i determinacji. Lub
    dobrego działu IT w firmie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B