  • Data: 2002-12-26 19:55:38
    Temat: Re: Ciąża z zonatym mezczyzna
    Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziekuje wszystkim moralizatorom za porady typu " gdzie mialam oczy", moje
    pytanie mialo charakter czysto prawny i nie sadze aby kto kotorakolwiek z
    moralizujacych osob miala prawo wypowiadzac tu inne uwagi niz tylko prawne!
    dziekuje wszystkim ktorzy wypowiedzieli sie merytorycznie.
    Innym tez dziekuje za odrobine WSPARCIA
    Ania

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
    wiadomości news:au4s84$scv$1@news.tpi.pl...