  • Data: 2002-09-09 06:28:01
    Temat: Re: Chcę zaskarżyć lekarza lub szpital !
    Od: "marcin \(cxpincet\)" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieszczesliwy, mlody czlowiek. Szuka winnych nieszczescia. Ale tu winny
    jest
    > chyba tylko Pan Bog.

    człowieku co ty mówisz, ja chciałbym mieć tylko prawo wyboru czy decydować
    się na dziecko które może być nieszczęśliwe i chore ( i to nie w kategoriach
    czy usunąc ciąże czy nie ale czy w ogóle prokreować)
    a chodzi trochę o zasadę zanim ci lekarz na jakieś pytanie odpowie to niech
    się dowie albo sięgnie do pamięci
    hipotetyczna sytuacja: jesteś chory na jakąś chorobę, lekarz podaje ci lek,
    nie widzisz nawet ulotki, na pytanie czy możesz prowadzić samochód odpowiada
    że tak
    wsiadasz za kółko, lek zaczyna działać a ty mdlejesz, masz omamy albo coś
    innego, zostajesz kalekom albo trupem, twoja rozdina zostaje bez środków do
    życia , a przecież każdemu lekarzowi wiadomo że ten właśnie lek nie może być
    podawany jeśli chcesz jeżdzić samochodem i co ? też wina pana boga
    są sytuacje w jakich wolałbyś podjąć sam decyzje czy nie?
    bo ja sobie cenie wolnosc wyboru, i wcale nie mowie ze wtedy bym sie nie
    zdecydowal na dziecko ale to ja bym poniusl odpowiedzialnosc i mial
    ewentualnie wyzuty sumienia ze unieszczesliwilem wlasne dziecko, a po
    lekarzu to niestety spłynie
    mam nadzieje ze zrozumiales o co "walcze"

    pozdro
    marcin