eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoChcę się zwolnić i w związku z tym mam ważne dwa pytania :) › Re: Chcę się zwolnić i w związku z tym mam ważne dwa pytania :)
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Chcę się zwolnić i w związku z tym mam ważne dwa pytania :)
    Date: Thu, 16 Nov 2006 22:27:08 +0100

    W wiadomości news:pan.2006.11.16.21.14.44.126805@olgierd.wordpres
    s.com
    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Nic nie musi podpisywać. Oświadczenie pracownika oczywiście jest
    > ważne, ponieważ dotarło do pracodawcy w taki sposób, że mógł się z
    > nim zapoznać.
    > Dla pewności można posłać poleconym.
    Moge się mylić, ale istnieje (istniał?) o ile mnie pamięć nie myli jakiś
    przepis nakazujący przedsiebiorstwom, instytucjom itp. prowadzenie ksiąg
    pism przychodzących i wychodzących. Jeśli pismo jest składane na tę księgę
    to nie można odmówić pokwitowania jego przyjęcia.
    Nie wiem czy pamięć mnie nie zawodzi, nie traktujcie więc tego jako
    miarodajnej informacji.
    Jeśli ktoś coś wie, proszę o sprostowanie/wyjaśnienie.

    Jotte