  • Data: 2010-02-20 18:29:16
    Temat: Re: Cesja umowy (usługi telekomunikacyjne) - prośba o info
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > O ile Prawo Telekomunikacyjne ("usługa powszechna" czy jakoś tak)
    > nie nakazuje inaczej, to "zasadniczo" wg KC już sam przelew długu
    > nie jest jednostronnie możliwy - chciałbyś aby np. sklep, do którego
    > idziesz z reklamacją o "niezgodność z umową" oświadczył Ci, że
    > ich zobowiązania od dziś realizuje menel zza rogu? :D
    > Mi się wydaje (uwaga, gdybam) że w ustawie jest coś o "zawarciu
    > umowy", a nie o obowiązku dokonania i przyjęcia przelewu zobowiązań.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Dzięki za info, ale mnie chodziło o inną sytuację a mianowicie:
    Abonent Y zwraca się do Operatora z oświadczeniem woli, że chce przejąć
    uprawnienia do abonamentu/usługi, Abonent X także zwraca się do
    Operatora z oświadczeniem woli, że chce przekazać abonentowi Y (zrzec
    się na jego rzecz) uprawnień do abonamentu/usługi. Czy w takie sytuacji
    Operator może odmówić ?