  • Data: 2008-04-10 07:15:43
    Temat: Re: Ceny programów prawniczych ...
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Apr 2008 07:11:07 +0000, Olgierd napisał(a):

    > http://www.profinfo.pl/LEX+SIGMA+on+-+line,40118908,
    2DE,i2.html

    > Działa jak większość stron internetowych. Jest jednak pewien myk -- ich
    > admin ustawia blokadę na konkretny IP, zmienisz lokalizację -- nie masz
    > dostępu do bazy.

    Tu jest jakby taniej:

    http://www.lex.com.pl/?cmd=strona_oferta,7&serwis=19

    http://www.lex.com.pl/?cmd=strona_oferta,8&serwis=19

    przy czym nie do końca kapuję czy to jest to samo co ja mam -- bo u mnie
    nie ma żadnego pliku cd_online.exe, kluczy HASP itd....

    Czyli może jest tak, że z kluczami jest na jeden komputer, ale różne
    lokalizacje, a bez -- na jeden konkretny IP, w ramach którego może
    korzystać więcej komputerów (ale nie równocześnie - bo mam licencję na 1
    stanowisko).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==