eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCeny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie › Re: Ceny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie
  • Data: 2015-09-09 09:50:06
    Temat: Re: Ceny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TOMASZEK <t...@o...pl> pisze:
    > Witam grupę
    > Jest sobie blaszak osiedlowy w którym notorycznie i w przypadku wielu
    > produktów ceny na półkach różnią się w tym co płaci się przy kasie (
    > na półkach są niższe oczywiście ) Wielokrotnie zwracałem na to uwagę
    > zarówno sprzedawcom jak i kierownicze sklepu. Za każdym razem tłumaczą
    > się błędem i obowiązuje wyższa cena przy kasie, albo zostawiam
    > produkt. Nie ma mowy o zakupie po cenie z półki.
    > Zaczęło mnie to tak zwyczajnie po ludzku denerwować. Sumy naprawdę
    > niewielkie, ale to robienie ze mnie idioty....

> [...]

    Twoje donosy będą skuteczniejsze w przypadku osiedlowego blaszaka niż w
    przypadku "podobnych praktyk" wielkich (zagranicznych) sieci supermarketów
    które jakoś częściej "mylą się" na _swoją_ korzyść, że o pułapkach "promocji"
    też wspomnę [towar bez promocji _zbyt łatwy_ do pomylenia z towarem w promocji].

    ,,Prawo w Rzeczypospolitej jest jak pajęczyna - bąk się przeciśnie, ugrzęźnie
    muszyna"

    --
    Jeśli ten, kto cię nienawidzi, jest głodny, daj mu do jedzenia chleb, a jeśli
    jest spragniony, daj mu do picia wodę. Bo nagarniasz na jego głowę rozżarzone