eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCeny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie › Re: Ceny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie
  • Data: 2015-09-09 10:45:29
    Temat: Re: Ceny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    TOMASZEK <t...@o...pl> pisze:
    > Witam grupę
    > Jest sobie blaszak osiedlowy w którym notorycznie i w przypadku
    > wielu
    > produktów ceny na półkach różnią się w tym co płaci się przy kasie (
    >
    > Gdzie najlepiej ( najskuteczniej ) "uprzejmie donieść" o tym
    > procederze?

    Jest takie cos jak Inspekcja Handlowa. To chyba najlepiej do nich
    pasuje.
    Tylko musisz jakis oddzial miejscowy znalezc.

    >Twoje donosy będą skuteczniejsze w przypadku osiedlowego blaszaka niż
    >przypadku "podobnych praktyk" wielkich (zagranicznych) sieci
    >supermarketów
    >które jakoś częściej "mylą się" na _swoją_ korzyść, że o pułapkach
    >"promocji"
    >też wspomnę [towar bez promocji _zbyt łatwy_ do pomylenia z towarem w
    >promocji].

    No nie wiem - raczej nie zauwazylem. Oczywiscie - jak w sklepie sa
    tysiace artykulow, to pomylki moga sie zdarzyc, ale nagminne to nie
    jest.

    Raczej narzekam, ze jest towar, a ceny nie ma. Albo stoi w innym
    miejscu niz cena - ale to nie wiadomo - wina obslugi, klientow,
    pospiechu ?

    No i czytniki do sprawdzania - niby sa, a jak trzeba - to znalezc
    trudno.

    J.