    Date: Tue, 10 Jan 2023 22:34:01 +0100
    Subject: Re: Ceny na półkach
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: cef <c...@i...pl>

    > Sądzę, że warto by było zwrócić emailem na to uwagę zarządowi sieci. Nie
    > wykluczone, ze zmienią politykę. Po prostu w ferworze walki ktoś nie
    > ogarnął tej głupoty.

    Obawiam się, że taki sposób rozliczania promocji
    jest wszędzie i wiąże się bardziej z rozliczeniem podatkowym i zdejmowaniem
    ze stanu danego produktu. Dlatego wszelkie promocje są rozliczone na dole,
    czasami ciężko się połapać jak jest więcej promocji takich samych, bo to
    leci kwotowo, ale
    od każdego produktu jest chyba osobna linijka.