eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCeny na półkach › Re: Ceny na półkach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.far
    m!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!
    news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 9 Jan 2023 21:55:07 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.6.1
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <63b96e27$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <tun198csi8nb$.1mp9d001mctyj$.dlg@40tude.net>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Ceny na półkach
    In-Reply-To: <tun198csi8nb$.1mp9d001mctyj$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <63bc7f2c$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.192.243.253
    X-Trace: 1673297708 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 553 185.192.243.253:56404
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1946
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:833588
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 09.01.2023 o 11:07, J.F pisze:
    > Ja mam taką biedronke, ze chetnie bym na nich kogos naslal. Brak cen
    > jest tam nagminny. Czytnik tylko jeden - czy ten przepis o czytnikach
    > wycofali? Bo w znacznie wiekszym Kauflandzie tez ubyło.
    >
    > W dodatku dronka ma chyba odgorną polityke cenową: -bywa promocja
    > "obnizka ceny". -bywa promocja "obnizka ceny jak kupisz 2" - OK
    > -"nizsza cena jak kupisz dwie z kartą MB", -"nizsza cena jak kupisz
    > innych artykułow za 29zl" -"nizsza cena jak kupisz innych artykułow
    > za 29zl, z wylaczeniem"
    >
    > I we wszystkich tych przypadkow na kasie nabija sie pierwotna cena, a
    > potem dobija sie "Rabat ... 2.50" Klient cene widzi, a tego rabatu
    > juz nie zauwaza ...

    To, że nie zauważa powoduje, że polityka promocyjna jest bezsensu.
    Przecież to ma powodować, by klienci widzieli korzyści z kupowania.

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1