  • Data: 2012-03-21 09:53:29
    Temat: Re: Centrum Energetyczne -odstopienie od umowy
    Od: "robbys" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wnikajać w szczegóły co teściowi dolega poza tym na co choruje to trafny
    jest Twój wniosek, że to są naciągacze, oszuści.
    Nie jest to żaden zakład energetyczny czy dystrybutor energi elektrycznej.
    Tak dla formalności to chodzi o tą firmę: http://www.energetycznecentrum.pl/
    W necie jak widzisz robi się coraz głośniej na ten temat.
    Dobrze to przedstawił p.Dawid Sarysz na swoim blogu:
    http://sarysz.pl/centrum-energetyczne-naciagaja-na-t
    ansza-energie/
    Moim zdanie dobrze zrobiona analiza usługi/produktu oferowana na szkodę
    konsumenta.
    Niestety teść nie miał takiej możliwości zapoznać się z umową "na
    spokojnie".
    Opłat manipulacyjnych nie stwierdziłem.

    Pozdrawiam
    robbys