eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCennik sobie, billing sobie...Re: Cennik sobie, billing sobie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cennik sobie, billing sobie...
    Date: Tue, 15 May 2007 12:40:37 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <t9k9ohmwldak$.11lpbnlhqy9ru.dlg@40tude.net>
    References: <f2aagu$kvm$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <f2bd6f$v94$1@polsl.pl>
    <f2bjus$528$1@atlantis.news.tpi.pl> <f2bop8$em4$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <f2btjb$5ot$1@nemesis.news.tpi.pl> <f2budc$odj$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <f2c0cu$kg2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: giant.systemhaus.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1179225587 18087 212.125.40.21 (15 May 2007 10:39:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 May 2007 10:39:47 +0000 (UTC)
    X-User: henrykg
    X-Antivirus: avast! (VPS 000715-0, 2007-02-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:218312 pl.soc.prawo:461488
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 15 May 2007 11:59:04 +0200, vari napisał(a):

    > Ja sie czasem zastanawiam, czy operatorzy wogóle POTRAFIĄ takie błędy w
    > działaniu swoich systemów (niekoniezcnie bilingowych) poprawiać.
    > Zdaje się iż "mętne odpowiedzi" są też dlatego, ze "najbliższy czlowiek,
    > kotry POTRAFI to zrobić mieszka w sąsiednim kraju albo na "sąsiednim
    > kontynencie".

    Operatorzy czasami potrafią, a czasami zlecają to firmie która
    im sprzedała system bilingowy. Zależy od systemu. Widziałem już
    takie gdzie operator mógł sobie większość poprzestawiać sam
    (nawet dla każdego klienta indywidualnie) oraz takie gdzie
    operator wpisywał klienta na "listę" i faktura była co miesiąc
    wyjmowana ze stosu do wysyłki, poprawiane ręcznie i dopiero
    wysyłana do klienta - bo wychodziło taniej niż zlecić poprawienie
    systemu.

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1