  • 1. Data: 2007-05-23 19:16:08
    Temat: Re: Celowe wprowadzenie w błąd Urzędu
    Od: u...@g...pl

    On 23 Maj, 21:25, p...@g...pl (Piotr Dembiński) wrote:

    > Tak swoją drogą, to właśnie natrafiliśmy tutaj wspólnie na pewną
    > nieścisłość, jeśli chodzi o powszechnie stosowane nazwy poleceń
    > w systemach komputerowych.

    Ja wysylam przez google i tam jest "usuń" (nie 'cancel'). Ale chyba
    nie o to Ci chodziło, mogłbyś to trochę przybliżyć?

  • 2. Data: 2007-05-23 19:41:22
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    u...@g...pl writes:

    [...]

    > Ja wysylam przez google i tam jest "usuń" (nie 'cancel'). Ale chyba
    > nie o to Ci chodziło, mogłbyś to trochę przybliżyć?

    To jest temat bardziej na grupy tłumaczeniowe, językowe
    i programistyczne, niż na tę grupę. Proponuję przemyśleć
    to we własnym zakresie, bo sam mam wątpliwości. Chodzi
    o różnicę pomiędzy zaniechaniem a anulowaniem operacji.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl