  • Data: 2015-05-06 23:40:01
    Temat: Re: Celnosc policjanta.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Taka jest jej specyfika, określoną odpowiednimi przepisami, poza tym
    >"bezpiecznie strzelać" to jakiś oksymoron ;)

    No, jesli nie mozna trafic tam gdzie sie chce ...

    >Mój kumpel, kilka lat temu, podczas protestów górników w al.
    >Ujazdowskich, stracił oko od takiej samej kuli, jest fotografem.
    >Dziennikarze giną na wojnach. Jeśli jesteś w takim miejscu, >musisz
    >liczyć się z konsekwencjami, szczególnie jeśli stoisz po niewłaściwej
    >stronie lufy.

    >Jakiego celownika?
    No tego "po lufie".

    >Mierzysz w kierunku, to nie snajperka, czy choćby zwykły karabin. To
    >ma skuteczność do określonej odległości, celność z powodu gładkiej
    >lufy i gumowej kulki też jest taka "mniej więcej".

    ale gumowa kula moze wolniej leci i szybciej opada, a jesli tak, to
    trzeba mierzyc troche wyzej niz chce sie trafic i po wymianie na kule
    stalowa bedzie trafienie wyzej.

    Czy tak nie ma ... a wiec policjanci popelnili przestepstwo ?

    >Poza tym strzelasz w kierunku ruchomego celu, to gdzie cel dostanie
    >zależy nie tylko od celującego, ale równiez celu.

    Ale akurat w pionie sie nie porusza ..

    J.