eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego › Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Date: Sun, 29 Apr 2012 09:29:13 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego

    > Przecież głównym nieporozumieniem jest założenie, że dana pracę
    > wykonuje się do końca życia.

    Także nieporozumieniem jest to, że JF wyobraża sobie pewnie że na
    patrolu to policjant jeden z drugim to codziennie goni bandytę,
    koniecznie na piechotę i z obowiązkowym przeskakiwaniem przez płoty.

    Mnie się wydaje, że policjant na patrolu jest przede wszystkim kimś kto
    jest osobą urzędową, która może wsadzić jak się jej podskoczy, która
    może zabić jak jej się bardzo podskoczy i która ma możliwość wezwać
    posiłki.

    Do tego IMHO nie trzeba być młodym i wysportowanym.

    > Na taka konstrukcję, że zakład typu kopalnia ma obowiazek zapewnić
    > lżejsza pracę inwalidom i innym byłym pracownikom dołowym którzy
    > nie sa w stanie dociagnac do emerytury to chyba wpadli już przed
    > I wojna swiatowa.

    > Wolisz, żeby zza biurka kierował np. dysponent który nie ma zielonego
    > pojecia jak poszczególne zdarzenia wygladały "w tereznie", bo nigdy
    > go tam nie było, czy ktos kogo akurat w tym terenie nie ma, bo
    > przypadło mu siedzieć za biurkiem?

    To wszystko prawda, tylko - jeżeli jest firma która ma 100 kierowców i 3
    dyspozytorów, to gdzie ma upchnąć tych 97 pozostałych?

    Bo wydaje mi się że naturalne jest, że stanowisk dyspozytorskich i
    kierowniczych jest znacznie mniej niż stanowisk dysponowanych i
    kierowanych.

    p. m.