eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego › Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
  • Data: 2012-05-07 10:17:40
    Temat: Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-27 19:19, Jacek pisze:
    > W dniu 2012-04-27 15:44, grzech pisze:
    >
    > Taki kierowca czołgu oprócz tego, że
    > W życiu takich bredni nie czytałem.
    > Kierowca-kurier jest też magazynierem materialnie odpowiedzialnym za
    > towar, kierowca gimbusa jest też opiekunem i odpowiada za dzieci.
    > Weź idź się przespacerować, łyknąć powietrza, a nie pisz takich głupot,
    > bo łupież się na łbie robi

    Tak do całego wątku - niestety sprawiedliwości nie ma i dbają o to
    rządzący. Ba nawet w samej mundurówce nie ma sprawiedliwości - obok
    siebie siedzą pracownik cywilny i mundurowy. Zakres obowiązków
    identyczny, wynagrodzenie - wyższe dla mundurowego pracownika, dodatkowo
    przywileje, typu zwrot kosztu dojazdu do pracy itp. No i oczywiście
    osoba będąca pracownikiem cywilnym na emeryturę nie przejdzie
    wcześniej... Tak wygląda to dziś...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl